Inapoi

Livrarea produselor

Curier Rapid - Livrarea in 1-2 zile lucratoare, cost 16 lei.

Taxele de livrare sunt fixe si sunt valabile pentru orice localitate din Romania.

Plata se poate face in sistem ramburs la curier, prin card bancar, prin transfer bancar sau revolut.

 

COMANDA

Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie iar stocul este confirmat.

Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

- neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

- invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat, in cazul platii online;

- datele furnizate de catre Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

 

Politica de Retur

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile calendaristice de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun.

In cazul in care Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv.  Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

- pentru Comenzile achitate cu card bancar ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

- pentru Comenzile achitate ramburs in contul bancar mentionat in formularul de retur.

Conform legii OUG 34/2014 art. 16 lit. e, produsele cosmetice se pot returna doar daca sunt Neutilizare. Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile aferente, fara ambalaj deteriorat, zgarieturi si fara urme de utilizare. Produsele cosmetice care au fost desigilate nu vor fi acceptate la retur. Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.

Daca Bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, Bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea Cumparatorului, vom reexpedia Bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Cumparator. 

Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie să fie descurajantă pentru utilizatorul final în a-și exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului''.

Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului".

In cazul inlocuirii cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil (in masura in care este disponibil in stoc).

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur mentionate mai sus.

 

Rambursarea contravalorii produsului

Dupa receptionarea coletului, clientul va fi contactat de un membru al departamentului de Relatii Clienti si va fi informat cu privire la receptionarea coletului. Rambursarea contravalorii va fi facuta in termen de maxim 10 zile lucratoare de la confirmarea primirii returului. Pentru orice detalii sau neclaritati privind returul produselor va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului dedicat de contact sau telefonic la numarul  0750.686.611.

0750.686.611          client@almabeauty.ro

Ai întrebări referitoare la produsele noastre? Scrie-ne!

 Adresa ta e-mail:
 Conținutul mesajului:
Expediază
Expediază
Mesajul a fost expediat — Mersi!
Îndeplinește toate câmpurile obligatorii!

Serviciu clienți

e-mail: client@almabeauty.ro

telefon: 0750.686.611

Datele companiei

Denumire: Dospina Cristina-Elena PFA

Adresa: Jud. Arges Mun.Pitesti str. Take Ionescu 8 

Cui: 45489404

 

Înscrie-te la newsletter!

Înscrie-te la newsletter și primești cadou un voucher cu 5% reducere! 

ÎNSCRIE-TE
ÎNSCRIE-TE
Mesajul a fost expediat — Mersi!
Îndeplinește toate câmpurile obligatorii!

Copyright ©2025 Alma Beauty Shop

Telefon/ Whatsapp

 0750.686.611

 

 

Acesta este un element de tip text. Fă click dublu pentru a edita textul. Poți la fel să modifici dimensiunile și poziția elementului, fundalul, linia de contur și multe altele. La fel, pentru apariția elementelor de tip text poți seta un efect de animație.